January 13, 2011

dimanakah KEADILLAN!!!!

Hati merintih, menjerit meminta KEADILAN..ttp, smuanya sia2..tiada lg yg mahu mendengar!!
Smuanya suda PEKAK!! Ye, pekak dek kerana status yg ada..mendabik dada bangga tanpa mendengar jeritan mereka..
Aku mula BENCI dgn fenomena akhir zaman ini.. Kenapa harus pentingkn diri, tidak sedarkah smuanya akan setaraf DISANA?? Berbanggala engkau dgn pangkat yg ada.. Tutupla segala NAJIS yg ade.. Ye kau mampu berbuat ape pon kerana kau lebih berSTATTUS berbanding kami yg CABOK.. Kalau slh itu berpunca dr c CABOK, herdikan, jeritan halilintar kau lemparkn..ape tujuannya?? Ingin mendabik dada mengatakn kau yg BERKUASA..Aku mkin bosan, rimas dgn ini smua..tidak sabar aku mahu mlihat kau dr jauh mnjd c CABOK sprt aku..krn aku percya msih ade yg lebih hebat d atas sne berbanding KAU!!

No comments: